Sabtu, 17 Disember 2016

Testimoni Pengalaman Pertama Pakai Corset Premium Beautiful

Assalamualaikum w.b.t,




Kisah sedikit sebanyak tentang mentor ana yg memakai PB iaitu k.yani. 'Yanie nak kongsikan betapa bestnya pakai premium beautiful ni..Al maklumlah, dah jadi pakaian dalam seumur hidup..berbaloi kan..Berbaloi sebab lepas ni jimat duit tak payah beli selalu baju dalam. Lagipun Premium Beautiful ni ada bagi Jaminan Baik Pulih Seumur hidup sekiranya PB Corset kita tu ada terkoyak ke, butang dia tercabut ke, tetulang dia patah ke...semua boleh hantar repair Free Of Charge without hidden charge.




Yani mula pakai premium beautiful ini pada 8 Oct 2015. pada waktu tu, Sal (mentor Yani CDM Salleha Roslan) datang dari KL untuk fittingkan Premium Beautiful ni.




Dalam masa 5 min selepas pakai PB ini, terus badan cantik je terletak...takde dah spare2 part yang terbonjol..hihi..mmg happy sangat..kalaulah jumpe blog Sal awal2, takde la duit banyak melayang ke slimming center..walau takde duit, sanggup guna kredit kad bayar bulan-bulan semata-mata nak slim cantik depan mata suami (apabila suami dah bagi hint, badan kita tak macam dulu lagi:( 
Muke sedih je time tu...huhu..TAPI sekarang senyum aje macam dalam gambar ni..SEBAB PREMIUM BEAUTIFUL telah MENYERIKAN HIDUPku:) 




#TopLeadersCircle
#PremiumBeautifulPerak



Sini ana share kelebihan premium beautiful ni..
Ni testimoni k.yanie mentor ana yer
..Nampak terus instant shape kan.
Kalau lagi lama pakai PB ni, mesti slim melim kan? yang penting suami SAYANG...


Ni kelebihan Pakai Premium Beautiful. 
Yang baju biru tu testimoni diri k.Yani sendiri lepas 5 minit PB Corset tersarung kat badan. Memang totally puas hati lah dengan kesan PB ni.
 Premium Beautiful bukan hanya untuk kecantikkan semata-mata. Tapi PB Corset ni lebih kepada menjaga kesihatan kita. Pakai Premium Beautiful banyak sangat membantu tubuh badan untuk terhindar dari masalah kesihatan kronik. Macam k.yani sendiri pilih untuk pakai Premium Beautiful kerana nak kan shape badan yang cantik dan kemas dan dalam masa yang sama nak dapat benefit kesihatan seperti dalam gambar di atas ni.

Ni part by part Premium Beautiful Corset. 
Nak kesan yang maksimum cantik, kita disarankan pakai tiga part terus iaitu Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle Premium Beautiful.

Short bra tu optional kalau kawan-kawan nak cuba dulu keselesaan PB corset ni macam mana. Maknanya ganti je baju dalam biasa yang kita pakai hari ni kepada baju dalam yang memberi kesan terbaik pada kesihatan iaitu baju dalam Jenama Premium Beautiful. Sihat dapat cantik pun dapat keyakinan pun dapat.




Untuk keterangan lanjut dan kalau nak free fitting Premium Beautiful, free consultation,
hubungi:

01126532870 fazliana

Facebook: Liana nazeri
Instagram: liananazeri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bisnes tlc: